Cílové skupiny
Tento odborník, nebo celé skupiny moc dobře vědí všechno o reklamě a jejím zacílení. Ví, že musí oslovit co nejvíce lidí různých věkových, nebo také jiných skupin. Jak je to myšleno? My se na to podíváme čistě laicky, jako amatéři, abychom pochopili, o čem je tu vlastně řeč. Takže hurá do toho. Firma, která chce být viděna musí mít reklamy. Je jedno co prodává a nabízí, prostě se o ní musí vědět. Jinak neprodá nic a zkrachuje. A právě proto se dává spousta peněz do reklam. A jak jistě víte, jinak musí, nebo by alespoň měla vypadat ta, která je zaměřená na prodej hraček, nebo tak která nabízí holící krém.
Taková, kde bude třeba sedět dítě a hrát si, zaujme nejmladší generaci, která pak už jen musí tlačit na rodiče, aby jim kýženou věc zakoupili. Muži si takové reklamy moc nevšimnou a je lhostejno, zda mají dítě či nikoli. Zato určitě zbystří, když uslyší o krému na holení. A také se možná půjde na reklamu v televizi i podívat a poté si krém zakoupí. Účel tak byl splněn. Jistě je vám jasné, že to o krému na holení nezaujme dítě, stejně tak jako střední generaci nezaujmou hračky. Tak jako teenagery nebudou zajímat reklamy na inkontinenční pomůcky, nebudou staré lidi zajímat reklamy na nejnovější herní konzoli.
A tomu všemu se musí ten, kdo reklamu chystá a vytváří umět přizpůsobit. To všechno dohromady je generační marketing. Je jasné, že tvůrce reklam musí tedy mít znalosti nejen z oboru, ale také z cílových skupin. Musí vědět co je nejvíce zajímá a na co nejvíce reagují. Proto se pořádají různé ankety, výzkumy a průzkumy, ze kterých pak jednotlivé agentury čerpají podněty ke své práci. A tak jako tato agentura dává to těchto průzkumů peníze, které si pak naúčtuje, tak i cena reklamy, kterou si zadavatel objednává se promítne do ceny za zboží nebo nabízené služby. Všechno je tak propojeno a jde ruku v ruce k jedinému cíli kterým je zisk.